2016年8月10日 星期三

♥美食♥ 正餐好味。甜品更好味

 

Passion by GerardDubois
 
呢間餐廳係中環、灣仔、旺角、葵芳都有分店,我三次去嘅都係葵芳分店~~
 
紅酒燴雞
 
用煲上菜可以keep住食物溫度,抵讚!雞肉嫩滑又易撕開,醬汁味度濃郁,附上麥包沾醬食就最適合不過~~
 
香草蘑菇意粉
 
味道有別於一般食到嘅白汁茄汁,完全不會有飽滯感~ 雖然係素菜意粉,但用料很充足,非常多香草同蘑菇,唔會啖而無味~~
 
薄荷茶
朋友點的,整頓晚餐都聞到很香很香薄荷味,我忽發奇想,第一次約會最應該點就係薄荷茶XD唔怕口腔有食物的餘味~~
 
♥Pistachio Latte♥
非常好味!!開心果牛奶上放了一片印有LOGO嘅朱古力,旁邊附上脆杏仁餅~~ 一開始我特意不調勻,在朱古力半溶的情況下飲左一啖,朱古力同開心果味超濃郁!係非常夾嘅配搭~~ 而且口感滑而黏稠,第一啖我就愛上這杯飲品喇~~
 
呢間餐廳甜品出名過正餐,又點可以唔食埋先走~~
 
朱古力青檸
濃濃朱古力配上青檸夾心,是甜和酸之間的平衡,不會太膩又不失濃郁~~ 不過餅底就無咩特別。。
 
青蘋果椰子蛋糕
好友點的,呢個係新品,我睇櫥窗,佢嘅銷情特別好,應該幾好味~~好友就話青蘋果味道比較突出,唔會太甜又有清新感~~
 
整體黎講,食物質素幾好,尤其是甜品!但職員服務態度很一般,無笑容,唔知仲以為得罪左佢。。餐廳指示牌唔清晰,第一次去都要摸索下。。另外餐廳佈置很奇怪,將收銀處設係只夠2個人過嘅唯一通道,多人排隊俾錢就塞死左。。如果可以改善下會更好~~

沒有留言:

張貼留言