2016年7月25日 星期一

❤️穿搭❤️15Xcm女生穿搭術 ♥ (一)連身長裙

 
呢篇係我第一篇寫嘅穿搭文,如果有睇過我嘅文章都知道我平時分享嘅多數都係美食、護膚化妝同旅遊~~咁點解突然會有寫穿搭文的衝動呢?其實係因為之前有好多sis睇完我介紹芭堤雅酒店嘅文章後pm問我條裙係邊買?一般身高著條裙會唔會太長?^^當我答其實我高度只有153cm,一般身高就一定唔會太長時,大家都好似唔係好相信我只有153cm。。。
 
所以我忽發奇想,可能有些女生同我一樣都係屬於15Xcm嘅一員,平時買衫有d難度,一般size嘅衫會oversize,有種唔起嘅感覺。。不如寫下穿搭文,大家一齊分享下啦~~
 
廢話講太多,入正題先~~~~
 
Challenge 1 ♥連身長裙
今次分享下詢問度很高嘅連身長裙~~ 通常個子小嘅女生著短裙短褲都有助拉長比例,所以對長裙都會敬而遠之,但其實只要揀得啱就算個子不高都可以著長裙架!揀連身長裙需要留意4個重點:裙長 腰線位 款式 顏色
 
以我旅行嘅連身裙為例,其實本身條裙都幾大件,而且唔夠修身,長度到我腳眼。但係勝在腰線位高,只要用白色皮帶束緊腰位就唔會變孕婦裙。至於款式可以揀外長內短/前短後長,視覺上會有著短裙嘅效果架~~加上船底鞋/高跟鞋,令上半身同下半身嘅比例達到3:7,睇落就會高好多~~ 另外,嬌小女生好易埋沒左係人群當中,著亮色系有放大嘅作用,會令人睇落無咁細粒架~~

白色連身長裙/MJStyle
白色皮帶/H&M
船底鞋/ Oriental Traffic
帽 / H&M
 
 
想簡約輕便一D,可以選擇修身款式連身中長裙。修身款我會揀深色系,有助修飾身型。裙長大約到小腿中間嘅款式,因為無咁累贅,就唔會有壓縮左個人嘅感覺,而且著平底鞋都唔會太矮~~
 
 
墨綠色連身長裙/Forever 21
銀色布鞋/Global Work
袋 / Lowry Farm
 
希望各位嬌小女生都搵到適合自己嘅連身長裙啦~~下回預告:半身長裙♥~
d Subscribe我唔好錯過更多分享喇~~
 
 
 
 
Facebook page: Kelly Discovery
Instagram: Kelly Discovery 
 

沒有留言:

張貼留言