2016年7月18日 星期一

❤️旅行x美食❤️法國餐廳。Brasserie 9

 
成個泰國之旅10餐有8餐都係食泰國菜或者地道小食~~去旅行緊係食當地野架啦!!唔通返香港先黎食泰國菜咩?咁點解無啦啦會係泰國食法國菜呢?其實係因為避雨XD
 
大家都知曼谷一落雨就sa一聲落好大,咁我地上左船去緊Asiatique,突然間就落勁大雨!到左碼頭落船都無收細!好在我呢個雨傘怪,不論陰晴,袋入面都一定有把傘!但太大雨大家都走得好狼狽。。。因為行程嘅原故,我地都好肚餓,落船前就有共識去到見到邊間餐廳就入邊間避雨兼晚膳~~呢間餐廳係正碼頭落船位置,所以我地就入左去~~
 
餐廳客人以外國人為主,睇裝潢都知道唔係平價餐廳,打開menu先知原來係法國餐廳,雖然唔係食泰國菜,但坐低左就無謂走啦~~睇睇下menu好多野都想食,都唔知揀咩好,所以上網睇下會唔會有網民食過又有推薦啦~~ 估唔到大家對餐廳評價都幾好喎,網上評分有4.5/5~~
 
*餐飲*
 
Tonight or Never [TB$250] ♥ 主要有青蘋果、菠蘿汁、青檸汁。。酸酸地又有點薄荷味。。都幾好味~~
 
Framboise Kiss [TB$250] ♥ 主要材料係紅桑子、蘋果汁、菠蘿汁。。但極似藥水味!!好難飲>_<
 
*餐湯*
 
 
Lobsterbisque [TB$380] ♥ 龍蝦湯我一直都無太大興趣,因為香港一般餐廳飲嘅都好咸,又無龍蝦,都唔知飲緊咩。。但呢個龍蝦湯就令我改觀!味道濃郁但不至於過咸,有龍蝦嘅鮮甜味,仲有龍蝦肉,不錯~~
 
送的麵包亦夠鬆軟~~
 
 
*前菜*
 
Mussels Mariniere [TB$540] ♥ 由白酒、蔥蒜、牛油烹調嘅青口,份量不少,青口大隻鮮甜!我自己本身好鍾意食貝殼類,所以我就食埋人地果份XD
 
 
*主菜*
 
Pork tenderloin with tapenade, Pernod kingprawn with ratatouille and baby tomatoes [TB$680] ♥ 呢道菜係睇完網上評價而點嘅~~果然豬肉煮得剛剛好!不會太乾太硬~~ 大蝦亦彈牙,但係得一隻,每人只能分到一啖。。。至於配菜我就唔識欣賞。。我本身就唔鍾意D口感軟腍腍嘅蔬菜,重點係我唔食茄子。。所以食左一啖就無食過。。。
 
*甜品*
 
The Last Dance [TB$300] ♥ 心太軟 雲呢拿雪糕 朱古力艾菲爾鐵塔~~作為朱古力迷就緊係心心眼啦~~好味就好味不過太飽都食唔晒。。。
 
整體黎講,食物質素不錯,環境舒適,有空間感,很適合情侶用膳!連10%服務費 7%稅,盛惠TB$2824.8,即係大約HK$624~~ 法國餐呢個價錢都合理~
 

 
更重要係我地誤打誤撞咁享用左浪漫嘅一餐♥~
 

Facebook page: Kelly Discovery

Instagram:Kelly Discovery
 

 

沒有留言:

張貼留言