2016年7月17日 星期日

❤️旅行x美食❤️堅好食。芭堤雅餐廳。Siamese Cuisine

今次旅程係芭堤雅要自費嘅只有2餐,因為早餐酒店已包,另外一餐婚禮午宴,再另一餐出島tour包左~~
 
而自費嘅2餐真係一餐天堂^^ 一餐地獄== 今次講天堂~~
 
 
 
 
第一日去做spa前有d時間食個飯,咁就係Let’s Relax附近搵野食,行到Siamese Cuisine,見到裝潢不錯,價錢又唔貴就入左去。成間餐廳咁大,當時只有2枱外國客人,而且已經食到尾聲。無咩參考,點菜我地都係隨意點,估唔到又幾好味喎!~

 
*免費小食*
墨西哥醬伴香脆粟米片 個醬少少辣,都幾惹味,不過我怕熱氣只係食左幾塊。。
 
*飲品*
 
 
Pineapple Shake TB$95 ♥ 係沖繩返黎之後一直都好鍾情菠蘿嘅食品,當然泰國嘅菠蘿都好好味啦!
 
Apple Juice TB$85 ♥ 蘋果汁相對就比較一般,無咩特別。。
 
Pad Kra-praow Seafood TB$250 ♥ 唔知佢中文譯名係咩,但呢個真係好好食!!!有蝦、魷魚、菇,同不知名菜~~蝦同魷魚係好彈牙!!真係好新鮮,而且又入味!真係食唔停~~專攻呢道菜~~
 
Spicy Beef Salad TB$295 ♥ 雞肉沙律、蝦沙律我就食得多,牛肉沙律好似真係第一次食,呢個沙律都係有不知名嘅菜,唔難食,食落酸酸地幾開胃~~
 
 
Pad Tai Chicken TB$180 ♥ 金邊粉彈牙加少少煙韌,係香港真係無食過呢種口感~~連我呢個唔多食澱粉質嘅人都食左唔少~~
 
我地手多多叫左個白飯(TB$60),其實真係會食唔晒~~
 
成餐飯TB$965 (大約HK$214),唔洗10%服務費,亦唔洗加7%稅。食物質素好,環境服務都不錯~~值得推薦~~~後來上網睇番先知間餐廳係Tripadvisor 網站中753家芭堤雅餐廳中排名第24,仲攞埋卓越獎~~~
 

Facebook page: Kelly Discovery
Instagram:Kelly Discovery
 

 

沒有留言:

張貼留言