2016年7月8日 星期五

❤️旅行x美食❤️睇得又食得 。 Macaroon X Ice-cream

 
今次泰國之旅都係邊行邊食多,唯獨呢間雪糕店♥Bonca♥,我地係慕名而來~~
 
 
呢間雪糕店之所以出名,係因為佢地有卡通人物造型嘅雪糕三明治,賣相得意、顏色繽紛,當然又係相機食先啦~~
 
 
雪糕店位於曼谷嘅心臟地帶Siam,係BTSExit2出, 再行去Centerpointof Siam Square outdoor嘅位置~~我地初初都行過左,行左去Hello Kitty果邊,但其實佢係係正B.DUCK Café 正面果條小巷度。
 
 
雖然舖仔細細,但造型都不少~有最簡單嘅曲奇餅,亦有不同卡通人物造型嘅馬卡龍,例如:minions、麵包超人、三眼仔、大眼仔、哈哈笑等等。。佢仲有好多toppings俾你揀,不過要另加TB$10。。。
 
我就揀左minions,因為黃色夠夏天,又得意搶眼~~食落淡淡嘅檸檬味,同雪糕都幾夾~~
 
至於雪糕並唔只價錢牌上嘅口味,而且係可以試味嘅~~我地試左最穩陣嘅士多啤梨同最特別嘅吹波糖味,當然還是穩陣嘅比較好味!士多啤梨味濃,不會死甜!
 
 
價錢 TB$135,即係大約HK$30,我覺得尚算合理~~好多時呢D卡通樣嘅食物都會好睇唔好食,但佢係好睇又好食!~~
 
提提大家:雪糕店由早上10:30營業到晚上8點,所以唔好諗住食埋晚飯先去啊~~
 


Facebook page: Kelly Discovery
Instagram: Kelly Discovery 
 

  

沒有留言:

張貼留言