2016年7月7日 星期四

❤️旅行x住宿❤️影相一流嘅芭堤雅酒店 。 Cape Dara Resort Pattaya

今次係芭堤雅入住嘅酒店係Cape Dara Resort Pattaya~~
 
 
位置 ♥♥♥
 
酒店位於芭堤雅北面,比起AmariHard Rock再遠少少,優點就係可以遠離煩囂,但缺點就係從鬧市行番酒店都要15分鐘,不過酒店都有安排免費shuttle往返酒店同Dolphin Circle (迴旋處),但要睇下彩數遇唔遇到。
 
服務 ♥♥♥♥
服務黎講,職員有禮亦樂意提供協助,係五星級酒店應有的質素,但未有令人覺得好特別。
 
房間 ♥♥♥♥
雖然係最平嘅Deluxe Room,但空間很大,有望海嘅私人露台。浴室有浴缸又有淋浴間,適合唔同習慣嘅客人。唯一不足就係浴室塊鏡前面左右各有一盞射燈,變相中間位置會暗掉,很不適合化妝,一個不留神就會化得很重手。。。(抱歉因為早出晚歸沒有拍攝房間布置)
 
飲食 ♥♥ (自助早餐) ♥♥♥♥ (自費食物)
 
至於早餐都係一貫自助餐,水準一般。但最令我感覺不適嘅係自助餐範圍係半戶外的,原本這設計可以看看海吹吹海風,但引來很多蒼蠅係食物上面飛,又陪你一齊食,除左唔衛生,仲覺得好厭煩。。。。我地食左一日就無再食喇。。。。
 
 
但係自費食物水準很好!連續兩日都係大堂cafe買左麵包同蛋糕,真係好好食!如果俾我book同一間酒店我會揀唔包早餐,買佢地嘅麵包同蛋糕仲好!!
原本仲想食佢嘅afternoon tea,可惜唔夠時間。。。
 
最後一日係泳池旁飲左welcome drinks 同食左chips and burger,即叫即整的,也很好味!!
 
環境 ♥♥♥♥
 
酒店環境雖然唔係行氣派風,但與自然融入嘅效果,影相的確係唔錯,佢有私人沙灘(雖然唔係水清沙幼)舉辦沙灘婚禮,有帳幕床俾你曬曬太陽。
 
 
 
 
 
 
而且酒店泳池係連海的,影相效果一流。仲有好多人係泳池嘆添~~
 
整體黎講,酒店都勉強有♥♥♥♥~~如果可以改善到蒼蠅嘅問題會好好多!~
 
P.S. 收到好多sis問我係用咩機影,其實只係用iphone影,影得靚完全係攝影師功勞!想知邊個可以PM我~~
 
 


Facebook page: Kelly Discovery
Instagram: Kelly Discovery 
 

沒有留言:

張貼留言