2016年7月28日 星期四

♥玩樂♥值得一去的Melody展覽

一直以黎Hello Kitty做主角嘅展覽或活動就有好多,melody真係好間中先有,而且規模通常都好細,真係3個字就影完。今次樂富廣場同Sanrio 合辦舉行 “My Melody全城綠運會,場地大好多,有好多野影啊~~
 
廣場有分A區綠庭園同B區綠運場,兩個區都無冷氣(符合主題響應環保丫嘛),不過A區有瓦遮頭就無咁曬又無咁熱。當日我去到嘅時候已經下午3點幾,但都仍然好曬,所以我地就去左A區先。
 
A區係以鮮花打造嘅士多啤梨農莊,去到已經有好多人排緊隊喇~~
 
我地第一個排嘅係士多啤梨屋,入面其實係類似貼紙相機咁係螢幕到俾你揀衫、裝飾,每次只可以影一張相,張相會email俾番你嘅。我同閨密玩到勁甩轆,所以整左好耐先影到呢張相。。不過好搞笑咁。。。
 
士多啤梨屋隔離就係小食部,不過雪條已經賣晒得番cupcake,我地又無興趣。。


成個場都佈置得好靚,尤其係呢個花花籃,仲會有工作人員幫你影合照!!花花籃背面都無偷工減料架,成個花牆俾你慢慢影~~
 
花花造的士多啤梨
 
玩左一輪去到4點幾B區仍然係好曬。。但原來B區係有Melody扭氣球派。。可惜我地去到已經截龍喇。。。
 
真係太太太曬。。完全張不開眼。。我地影左少少就走喇。。。
 
整體黎講,我覺得呢個展覽真係好多野影,而且製作認真,好多場境都有道具俾你拎住影相,工作人員都好好人會主動幫你影合照!!唯一係太曬喇,當日有好多小朋友去影相,咁曬真係驚中暑,如果B區都有埋瓦遮頭就正喇~~~
 

My Melody全城「綠」運會
日期:201678(星期五) 821 (星期日)開放時間:10am-10pm地點:領展樂富廣場A區美食坊及B區露天平台
 
Facebook page: Kelly Discovery
Instagram: Kelly Discovery 
 
 
 
 

沒有留言:

張貼留言