2017年6月7日 星期三

污垢byebye ♥ 毛孔乾淨晒 ♥ 大愛Dermagram微泡喚肌面部護理













一轉天氣暗粒又準時出現搵我喇。。加上日日唔夠訓,皮膚變得好乾,油脂分泌又多左,黑頭、粉刺等等嘅問題就會keep出現。。而且點搽護膚品都吸收唔晒。。所以Kelly決定要黎個深層大掃除!去左體驗 ♥Dermagram嘅微泡喚肌面部護理 將內在嘅殘妝同肉眼睇唔到嘅毛孔污垢一一清除!






來自瑞士嘅Dermagram主張天然自我復原嘅護膚概念,人嘅肌膚本來就係完美,只要有適當護理,肌膚就可以好似最初咁靚架喇~



今次Kelly去嘅係位於中環嘅Dermagram瑞士活膚美研館地點方便、空間寬敞,一去到美容師就俾左杯檸檬水我,可以幫助排毒~~換好鞋之後,就可以入房做treatment~~















美容房很大而且舒適,有獨立淋浴間及梳妝枱,私隱度非常高~~ 換上tube dress就開始療程喇~~















一開始,美容師會讓我聞一聞薰衣草精油,再將一個小暖包放在小腹上,仲幫我輕輕拍打了手腳,讓我可以完全放鬆~~ 卸妝潔面之後,美容師用儀器嘅大螺旋頭幫我全面吸出污垢~~之後再用細螺旋頭加強清潔T字位特別係頭、鼻翼















呢個微泡喚肌面部護理運用儀器以高頻磁波震盪分子對撞原理,將水分子轉換成微細的高氧水分子,雙向引流地無痛以同唔擴大毛孔情況下,深入毛囊吸走所有於毛孔內嘅污垢及表面過厚嘅角質層,令肌膚即時透亮、改善黯淡泛黃肌膚!





睇住吸出來污垢d水度浮浮下。。真係好驚啊!仲以為平時清潔得好乾淨,原來囤積左好多污垢皮屑。。美容師話水面上嘅泡泡係代表油脂分泌過多啊。。

 

完成微泡淨肌程序,疏通淨化毛孔後,美容師即刻為我嘅肌膚注入Epidermal Growth Factor (EGF)及透明質酸等高效成分!皮膚細胞即時重現番活力同回復水潤彈性~~♥

 









之後美容師會用上Dermagram產品幫我按面,利用皇牌產品水潤修護面膜Ultra Calming Mask均勻塗上一層於面部,再配合活膚保濕面膜Double修護肌膚15分鐘,提供Double保濕力做完水腫消晒,皮變得水嫩柔滑~~♥ 而且成個面部護理都係Dermagram產品,佢有6大防敏保證架!

1. 無人造香料

2. 無添加色素

3. 無致敏防腐劑

4. 無羊毛脂

5. 不塞毛孔

6. 低過敏配方

 



治療師同我講,呢個療程唔單只適合各種膚質,連正在懷孕、容易敏感、身體有金屬嘅女生都做得架~做完之後返工同事都問我d粒粒點解咁快好番晒嘅~秘密就係有Dermagram微泡喚肌面部護理幫我清潔護膚一take~~~以後keep住做,皮膚就keep住靚~~

 

沒有留言:

張貼留言