2016年10月3日 星期一

♥好物♥9月清空好物

 
對於鍾意試新野嘅Kelly黎講,家中自購品同試用品加加埋埋都有幾十枝。能用到空瓶的產品就好似The Hunger GamesWinner一樣,一定有其過人之處XDDDD今個月能用到最尾的就只有3樣,全部自費購買的~~
 
 
♥SkinCeuticalsHydrating B5 55ml $1160♥
 
主要成份:透明質酸、維他命B5透明質酸是人體的天然保濕劑,能鎖緊皮膚水分維他命B5可以修補皮膚組織,補充所需營養。
 
用後感:呢枝已經係我用完嘅第2枝喇~ 鍾意B5嘅原因係因為水感質地好易吸收,保濕之餘亦唔會為肌膚帶來負擔。夏天用都唔怕出暗粒~~ 不過B5精華好多牌子都有推出,我就試過Bicelle SkinCeuticals,坦白講我就覺得差唔多。依家已經開始秋天,可以用再保濕一點的精華。B3 Ceremide保濕能力更出色,所以黎緊會試下新野先,B5暫且唔回購住~~
 
評分5為滿分
保濕度:♥♥♥
清爽度:♥♥♥♥
抵買度:♥♥
回購度:♥♥♥
 
 
♥ Etude House Play101 Stick #11 $124♥
呢枝我係用作陰影膏之用,買嘅時候我仲買埋珠光色同平頭掃。呢枝陰影膏好用嘅地方係顏色剛剛好,不會太深色,而且好推,不怕太重手會變阿梅。stick狀設計便於直接塗抹,亦方便攜帶。
 
評分5為滿分
顯色度:♥♥♥
自然度:♥♥♥♥
抵買度:♥♥♥♥
回購度:♥♥♥♥
 
 
♥ Giorgio ArmaniMaestro Foundation ♥
呢枝粉底kelly一直都有回購,已經用到第4枝喇~~ 透薄細滑是粉底最大的賣點,能透出肌膚自然光澤,不會厚重變粉樣。而且滋潤度及延展性高,用手上的話,一滴已經夠全面使用。不過如果瑕疵多的時候就略嫌遮瑕度不足。。。
 
評分5為滿分
水潤度:♥♥♥♥
透薄度:♥♥♥♥
瑕疵度:♥♥
持久度:♥♥♥
抵買度:♥♥♥
回購度:♥♥♥♥
********************************************************
 
 
 
Follow me ♥~
 
 
 
 
 
歡迎邀稿/出席活動makeup.kelly@yahoo.com.hk
 
 
 
 

沒有留言:

張貼留言