2016年9月23日 星期五

♥穿搭♥15Xcm女生穿搭術 。 (二)半身長裙/闊腳褲

之前出左第一篇穿搭文介紹連身長裙,多謝曾經讚好文章嘅sis^^
坦白說,穿搭不是我強項,寫穿搭文只係想分享一下153cm都可以有多D唔同嘅嘗試~~
 
有些sis留言話我好瘦所以著長裙無難度,的確我屬於偏瘦身型。但我係有d啤梨身型,上半身非常瘦,下半身線條比較粗壯。平常久坐patpat會變橫,小時候跳芭蕾舞、短跑都令小腿肌肉很發達,但我手臂係瘦到條柴咁,所以我雖然瘦但身型並不均勻。幸好近年流行健身,大家唔再一定要追求線條修長柔和的雙腿,對肌肉感較強的蜜大腿亦會有另一番欣賞,再加上近年流行長裙闊褲,正正可以掩飾我的缺點。。。
 
Challenge 2 ♥半身長裙/闊腳褲
基本上,半身長裙/闊腳褲和連身長裙嘅原理係一樣~~只要令上身同下身嘅視覺比例達到3:7,睇落就會高d~~  揀選時需要留意 腰位 款式 顏色
 
腰位 半截裙同連身裙唔同,連身裙太鬆加腰帶束一束,腰線就會變得明顯。但半截裙如果太鬆(尤其是粗橡筋頭)睇落條腰就會粗左,再加腰帶就厚上加厚,睇落條腰就粗上加粗。所以買一些腰位係索繩設計的半身長裙,就可以啱身又唔洗另外加皮帶。
 
款式 仍然建議外長內短/前短後長設計,視覺上會有著短裙嘅效果~~ 淨色設計可以揀選長度到小腿的款式,會無咁累贅。
 
顏色 主要看質料而選擇。
 
 
通花長裙唔係個個人會欣賞,有些人可能會覺得似蚊帳,但我就覺得好夏日。兩側開叉設計方便走動,又帶點少性感。配上短身上衣,即使唔著高跟鞋,都有顯高效果~~
藍色入膊背心/6ixty 8ight
白色通花半身長裙/Como
銀色布鞋/Global Work
 
 
 
 
啤梨身型可以選擇橫間一字膊上衣,有平衡身型效果。呢條褲質地比較挺身,唔適合選擇淺色。腰身Ruffle加腰帶設計,可以帶出girlysemi-formal嘅感覺,唔會太casual
 
灰白橫間一字膊上衣/Kisso
深藍色束腰闊褲/Kisso
灰色布鞋/Forever 21
灰色手袋/2%
 
雪紡闊褲質地有垂贅感,淺色都唔會顯胖,配上白色外套加強飄逸感,感覺文靜。
黑白橫間背心/H&M
白色束腰外套/馬鞍山小店
淺灰藍色雪紡闊褲/葵涌廣場
銀色布鞋/Global Work
 
 
同樣係半身長裙/闊腳褲,不同質地、顏色就可以打造不同感覺,希望各位嬌小女生都搵到適合自己又顯高半身長裙/闊腳褲~♥
 
d Subscribe我唔好錯過更多分享喇~~
 
Facebook page: Kelly Discovery
Instagram: Kelly Discovery 
 
 
 
 
 

沒有留言:

張貼留言