2016年9月22日 星期四

♥美髮♥ADJUVANT。天然拯救禾旱草

熟悉kelly嘅朋友都知道kelly係成日都染頭髮嘅女仔,以前會好傻咁諗反正頭髮生出黎都會剪,其實都唔洗特別護理啦。。但係慢慢就發現頭髮嘅傷害係會日積月累,連帶新生出黎嘅頭髮都會變差。。而最重要嘅係kelly嘅皮膚易敏感,就連頭皮都唔係所有洗頭水用得到,有些品牌用左之後會甩好多頭髮,有些品牌會頭痕,有些品牌頭髮會變得好笠好塌。。真係覺得好難搵到啱心水。。
 

kelly最近獲邀到日本抗敏護膚品牌ADJUVANT,體驗專業頭皮分析服務,及試用RE:「電」「糖」營養系列護髮系列產品。ADJUVANT係以「天然‧無毒‧安全‧高效」為宗旨嘅抗敏護膚品牌。而「電」、「糖」係解作人體細胞所需的主要營養「電解質」同「糖分」~~
 
 
頭皮係頭髮嘅基礎,要頭髮靚絕對唔可以忽視頭皮健康!BA Kathleen首先用儀器分別觀察頭頂、兩側同近後頸位置的頭皮。
 
我個頭皮都幾複雜,頭頂有少少油脂堵塞嘅情況,兩側就有角質層分離嘅問題,近後頸就有點泛紅,係輕微發炎。Kathleen指出綜合黎講,我係屬於乾燥頭皮,同皮膚一樣缺水到一個程度就會分泌油脂,因為頭頂會直接曬到太陽、俾風吹,所以在水油不平衡的狀態就會易出油。至於輕微發炎嘅近後頸位置可能係由於洗頭後沒有把內側頭髮吹乾就訓覺所致,所以平時要留意一下呢d細節。唔測試都唔知自己係乾性頭皮,等我仲因為覺得頭皮易出油而用油性頭皮嘅洗頭水
 
 
 
之後Kathleen再逐一分析頭頂、中段同尾段嘅頭髮。如果頭髮有足夠蛋白質,儀器所顯示嘅髮芯係會有D暗黑。相反,流失蛋白質的頭髮就會好似玻璃管咁呈現中空狀態。分析結果同大部份人好相似,頭頂同中段都開始流失蛋白質,而髮尾情況就最為嚴重,差唔多無晒咁滯!!
 
 
 
Kathleen之後就根據我嘅頭皮同頭髮的狀況幫我揀選左清爽滋潤洗頭水同埋防褪色修護霜
 
清爽滋潤洗頭水
 
粹取自蠔和椰子的天然潔淨成分,能夠修復紫外線引起嘅損傷,緩和頭皮炎症。薄荷腦和胡椒薄荷更有效紓緩頭皮緊張,活化頭皮。葡萄糖、果糖同埋礦物質,就可以保持毛髪內外水分平衡。
用後感:用完頭皮涼涼地,唔會好似平時洗完頭咁熱辣辣,仲有清新薄荷味~~
 
 
防褪色修護霜
 
修護霜中的BIS(C13-15 ALKOXY)PG-AMODIMETHICONE令染髮効果持久。好適合我呢個3個月就染一次髮嘅人啊~~而且修護霜含有豐富角質蛋白及膠原蛋白,可以補充毛髮內部營養,回復健康。而植物固醇、辛基十二醇月、桂醯谷胺酸酯等,就可以防止表皮層受損,充分保護秀髮。
 
用後感:產品建議停留5分鐘先好沖洗,我自己就分別試過停1分鐘同5分鐘,的確停5分鐘,頭髮會更滑同比較有彈性!髮尾唔洗用電卷棒夾都乖乖聽話~仲有好香柑桔味~
 
 
佢地仲有枝好吸引我嘅產品,就係高效鎖色護理 Platinum Plus♥~~染髮後果個星期使用,一星期修護鱗狀表皮層,重點去除染髮後殘留的鹼性成分,抑制色素流失。今次無得試,等我下次染完髮買枝試下先~~
 
 
配合埋頭皮潔淨刷,毛孔嘅油脂清潔得乾淨D,就唔再咁易出油咁易塌。呢個刷葉子嘅設計貫徹品牌嘅清新感~ 刷頭仲細分為3種,開叉刷頭幫助清潔油脂,圓型刷頭可以按摩頭皮,尖型刷頭就可以軟化頭皮。尤其是整左指甲嘅時候,係洗頭嘅好幫手~~
 
除左呢幾枝,佢地仲有其他洗護產品俾唔同頭皮頭髮狀況嘅顧客揀選~ 而最特別莫過於佢地枝防敏感洗頭水,做到*洗髮 沐浴*二合一!利用溫和嘅糖系潔淨成分,全身都用得。可保濕滋潤,緩和敏感。每枝洗頭水都有一片綠葉,好fresh~~~~
 
順帶一提,日本公司服務態度超好~~今次幫我分析嘅kathleen非常有禮親切,我問好多野都一一詳細解答!


**************************************
產品由ADJUVANT提供,本文純屬個人試用感受。詳情請向產品提供者作進一步了解(^∇^)
♥歡迎邀稿/出席活動♥ makeup.kelly@yahoo.com.hk


 

Follow me ~
 
 

沒有留言:

張貼留言